Reklamacje
 1.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
 2.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
 3.

Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@styloweobcasy.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

  Gwarancja
 1.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
 2.W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
   Odstąpienie od Umowy sprzedaży
 1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
 

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

LINK DO PROTOKOŁU ( proszę skopiować link poniżej i otwrzyć w nowym oknie przeglądarki)

https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/d/f-5896287c1423e63def4155ee5f3e0a85

 
 
 
 
 

Informujemy, że na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2519), prowadząc sprzedaż wyłącznie drogą wysyłkową sklep styloweobcasy.pl jest zwolniony z obowiązku wysyłania paragonów fiskalnych razem z zamówieniami.

Dowód zakupu w postaci paragonu / faktury nie jest wymagany przy dokonywaniu zwrotu lub wymiany towaru bądź w przypadku składania reklamacji.

ADRES DO ZWROTU

LB FASHION
ul. Traugutta 35/64
33-300  Nowy Sącz

Przesyłkę wraz z otrzymanym gratisem i formularzem odstąpienia od umowy , proszę wysłać pocztą,zachowując potwierdzenie nadania